Łączna liczba wyświetleń

piątek, 1 lipca 2011

Trzy ; O Sobie

... pozytywnie nastawiona do tego, co dało jej wielkie szczęście... ♥

Zbyt słaba by walczyć, zbyt silna by się poddać...

Moja opinia nie do przebicia, jestem księżniczką nie do zdobycia..

# . Bo ja podchodzę do życia lajtowo. ; *

`. Jestem sobą, reprezentuję człowieka.

Jestem jedyna niepowtarzalna! nie pozwolę się zeszmacić ! nie pozwolę mną gardzić!! Jeśli masz coś do mnie to mów!! Ale nie licz na to że się zmienię ; DDD

-Dlaczego ty jesteś taka wyjątkowa -Bo 90% mnie to choroba psychiczna . A pozostałe 10 % to głupota.;DD Hahahahahhaha

Już jako małe dziecko byłam inna . Do dzieci które zabrały mi zabawki z piaskownicy . Darłam się na całe osiedle kulwa kup śobie!!!!

Chciałabym kiedyś usiąść na trawie i z czystym sumieniem powiedzieć "Tak jestem cholernie szczęśliwa":**


Nie oceniaj mnie bo ja dobrze wiem kim jestem!

Może nie jestem ideałem Lecz przynajmniej jestem sobą  a nie jakimś pustym plastikiem; DDD


Wszyscy uważają że jestem dziwna , ale to po prostu mój styl;DDD

Jak piję to żyję, jak kocham jestem szczęśliwa , więc muszę z czegoś zrezygnować;)


Ta co myśli myśli i nie wie o czym myśli.;]]]

Nie dostałam na początek kredek tylko ołówek , kupiłam kredki na mazaki zapracowałam  Teraz sięgam po farby ;)) - Łyso ci? temu który dostał  kredki nic więcej nie zdobył  I zbyt pózno zobaczył  że kredki się kończą?...

Nie będę się smuciła i żaliła  puki limit mojego szczęście nie sięgnie zera; ]]


Kiedyś niewątpliwie zmądrzeje ale teraz nie pora na takie wybryki;)))


Dzisiaj krzyczę szeptem , którego nikt nie potrafi usłyszeć nawet  ty patrząc w moje oczy;DDD

Śmieją się ze mnie że jestem inna,a ja śmieję się z nich bo wszyscy są tacy sami 


Mam marzenia i wierzę że kiedyś się spełnią:****


Znam swoją wartość i tym się kieruję ;DD


Ze smutkiem popijam herbatę z tęsknotą chodzę na spacery a z pechem umawiam się na randki; //

Byle księżniczka to nie dla mnie Ja wolę byc niegrzeczną  dziewczynką!


By nie odkryć przed śmiercią że nie umiałam żyć


-Znasz mnie? chyba nie poznaj prawdę człowieku 
- Myślisz że mnie rozkminiasz ? nie nie nawet nie zaczynasz ;pp

-Mówisz jaka jestem, a nic o mnie nie wiesz 
- Nie ty za mnie umrzesz więc nie mów mi jak mam żyć!!


-Nie znasz człowieka a oceniasz go . Nie dajesz mu szansy . W ten sposób zabijasz
- Nawet nie znasz mnie a oceniać chcesz!:DD

-Zdaje ci się że mnie znasz? Masz rację zdaje ci się
-Jaka jestem nie wie nikt i co najgorsze nikt się nie dowie:DDD


-Czemu myślisz więc że jestem słodką blondynką bez problemów z wyjątkiem  co mam na siebie założyć?
No właśnie nie znasz mnie 
-Sama najlepiej wiem kim jestem , co i jak mam robić i gdzie jest moje miejsce:]]]

-Nie znasz mnie więc nie próbuj oceniać Przez twoje kłamstwa nie będę się zmieniać 
-Jestem zamknięta jak na klucz pamiętnik:]]]]


-Są trzy osoby które kocham Siebie Siebie i jeszcze raz Samotność
-Mój świat a w nim tylko ja;***


-Bo ja mam coś co oni kochają a one nienawidzą 
-Nigdy się nie dowiesz co tak naprawdę czuję  czym się zajmuję czego żałuję  czym się zajmuję  co robię kogo szanuję i co mnie prześladuje!!








Rajciaa;**


Nq

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz