Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 5 lipca 2011

jedenaście ; miłość nieszczęśliwa .

8o % dziewczyn ma chłopaka , pozostałe 2o % ma mózg .. 

Każda chwila w samotności przypomina mi Ciebie ..

Mój książe to idiota. Ma ktoś więcej żab .? xd

Ze wszystkim sobie poradzę , ale kurwa sama się nie przytulę . 

Nie płacz kurwa, jemu to zwisa !.

Kiedyś powiem Ci, jak trudno było udawać że nic do Ciebie nie czuję. Powiem Ci ile razy miałam ochotę rzucić się na Ciebie i zacząć bezwstydnie całować. Opowiem Ci jak puste były te wieczory, kiedy z utęsknieniem czekałam na wiadomość od Ciebie.Opowiem Ci jak cholernie byłam zazdrosna na imprezach, kiedy nawiązywałeś kontakt wzrokowy z tymi pustymi panienkami lecącymi za każdym facetem. Opowiem Ci , o tym jak planowałam złamać Ci serce . Powiem Ci jak chciałam się Tobą zabawić , żebyś w końcu zrozumiał , że my , dziewczyny też mamy uczucia .Opowiem Ci o tym , jak powoli zauroczenie Tobą przeistoczyło się nagle w kurewsko silną miłość . Opowiem Ci jak bezwstydnie masz mnie w dupie ..

Spojrzała smutno w jego stronę .  Uśmiechała się , to w końcu Ona pozwoliła mu odejść. Kochała go tak mocno , że była nawet skłonna pozbawić się sensu życia . Wiedziała , że z tamtą drugą będzie szczęśliwszy . Wiedziała też , że bez niego będzie jej ciężko. Nikt nie rozumiał jej decyzji , ale ona i tak wiedziała , że postąpiła właściwie .Wiedziała też , że pewnie nieraz spotka go z nią . Lecz gdy zobaczy jego uśmiech , znów będzie szczęśliwa . 


Pisała - Dośka . ^ . ^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz