Łączna liczba wyświetleń

piątek, 8 lipca 2011

piętnaście : mix . wszystkie kategorie . ^^ .

Siema all . Wiem że ja i Rajana zaniedbałyśmy trochę bloga . ale ja dodam dzisiaj notkę . bo jutro nie dam rady ponieważ Nika ma urodziny . ♥.
____________________________________________________________________________

Makijażem charakteru nie zmienisz .

Jak umrę to zrobię Wam takie Paranormal Activity , że się zesracie .

Zakryłam oczy misiowi , żeby nie widział jak znów płaczę .

- Jesteś wolna . ?
- Nie , zapierdalam jak dyliżans .

Miałeś , zjebałeś to teraz spierdalaj.

Słyszałeś bajkę o wężu .? Sssspierdalaj.

Kocham Cię , więcej grzechów nie pamiętam .

Jedno miejsce , wiele wspomnień , głównie z Tobą ..

A jak będziesz chciał zobaczyć jak wygląda szczęście , spójrz w lustro .

2 słowa 9 liter - był chujem .

Kiedyś byłam Twoja . Pamiętasz .?

Sama kiedyś bałam się miłości . a teraz .? teraz jest mi obojętne co ze mną zrobi.

miłość jest wtedy , kiedy lecą Ci łzy , a Ty go ciągle pragniesz . jest wtedy , gdy on Ciebie ignoruje , a Ty go nadal kochasz . jest wtedy , kiedy On kocha inną , a Ty ciągle się uśmiechasz i mówisz " Jestem szczęśliwa , kiedy On jest szczęśliwy " .

Wolę powiedzieć zwyczajne " kurwa " niż pierdolić 3o sekund " bardzo mnie irytują nierówności chodnika , które znienacka narażają mnie na upadek " . : D

Przecież to nie Twoja wina , że masz duszę skurwysyna .

A Twoje ' kocham ' wciąż krąży mi w żyłach . ♥

- Bałaś się o mnie .?
- Nie kurwa , wrzaski i płacz to moje hobby !

witaj w czasach , gdzie pokemony Cię ' loffciają ' , od dresów możesz dostać wpierdol , rodzinę widzisz tylko rano przed pójściem do szkoły i wieczorem przed snem . Twoja sympatia obściskuję się z kimś innym , a najlepsza przyjaciółka obgaduje Cię za Twoimi plecami. reszta ma na Ciebie wyjebane .. witaj w tym świecie . ; )) . nie jest świetny , ale Ci się spodoba .

Chcę już taki dzień kiedy otworzę tymabarka a pod zakrętką będzie pisać ' fuck love ' .

A na matematyce dodaję Ciebie do siebie i odejmuję ją od nas ..

Napierdalam po tej klawiaturze jak jakaś głupia , żeby mi odpisał ' aha ' . Mam tego dość . Wypierdolę klawiaturę przez okno.

__

Pisała - Dośka .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz