Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 12 lipca 2011

Dziewiętnaście ; Miłość Nieszczęśliwa

Wierzyłam twoim słowom, lecz słowa uleciały,
Wierzyłam twoim ustom, lecz usta skłamały,
Wierzyłam twemu sercu, lecz serce rytm zmieniło,
Wierzyłam, że mnie kochasz, lecz to nie prawdą było.



umiem krzywdzić. jestem egoistką, rozpieszczoną księżniczką, pyskatą smarkulą, prawdziwym oryginałem. ale w przeciwieństwie do tej blond barbie, kochać potrafię doskonale.


Wiesz.. Są osoby o których się nie zapomina przez całe życie. I właśnie Ty taką osobą jesteś. Jestem pewna, że Cię nie zapomnę. Tego jak mnie zawsze rozbawiałeś, tego jak mnie raniłeś i tego jak później wszystko wracało do najlepszego porządku. i mimo tego, że to już koniec, to były najpiękniejsze chwile mojego życia.


jeszcze raz się przez Ciebie popłacze ,to kurwa naśle na Ciebie w nocy smerfy i krasnoludki ,zobaczysz.

nie mam już sił Cie kochać , dosłownie, teoretycznie i praktycznie, fikcyjnie i realnie, fizycznie i psychicznie ..


jak Ci się układa? mam nadzieję, że jest git i że w przeciwieństwie do mnie kurwa jakoś w nocy śpisz.


to zabawne, jak ludzie łamią Ci serce, a Ty wciąż potrafisz ich kochać wszystkimi małymi kawałkami.


a więc jeśli mogę Cię o coś prosić to : nie zapomnij, bo ja przypominać o sobie już nie będę. obiecuje. żegnam bejbe

Nie szukaj ideału. Znajdź kogoś, kto będzie się starał być nim dla Ciebie.


Włosy Niszczę farbą,Wątrobę wódką , Płuca fajkami a serce tobą

Mówiłeś zależy mi szkoda że nie dodałeś na zrobieniu cię w chuja

Wszyscy zazdroszczą mi chłopaka tylko ja sobie współczuje 

Któregoś dnia przyjdziesz do mnie i powiesz że się zmieniłam To ja wybuchnę śmiechem i powiem że nie jestem już twoja

Jeśli nie potrafisz zrozumieć mego milczenia to na pewno nie zrozumiesz moich  słów; //

 

Przepraszam, że podczas rozmowy z Tobą uciekam wzrokiem od Twoich oczu. Boję się, że ponownie się w nich zakocham.


Wiesz że  kocham cię bezgranicznie a ty mówisz że to za mało to chłopcze czego ty oczekujesz? ;//

Nauczyłam sie pic kawę bez mleka  herbatę bez cukru  więc szybko na uczę sie żyć bez ciebie

Kotku ja nie jestem awaryjną zapamiętaj sobie to!!!

W Tym zwariowanym świcie miłość się kończy zanim się zacznie

Na święta wyślę  ci kartkę z napisem
'Ta kartka jest tak samo pusta jak ty'
Ale mi ciebie szkoda


Pisała-Rajcia ;DD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz