Łączna liczba wyświetleń

piątek, 1 lipca 2011

trzy ; miłość szczęśliwa .

Jesteś nawet przed Nutellą na liście moich słodkości . ♥

nie jestem uzależniona od telefonu , jestem tylko uzależniona od osoby z którą piszę . ; *

Tak zakochana jeszcze nie byłam , nawet w poprzednim życiu . < 3



Nawet siedzenie u niego w pokoju i czekanie na frytki może być romantyczne .

kocham Cię bardziej niż kakao o północy . < 3

przytulaj mnie za każdym razem jak będę mrugała : D

moja bluza , choć po wielu praniach , pachnie Tobą .

Jesteś moim Lu Go - energią na całe życie . < 3

chłopcze , uzależniasz . ; )

byle komu serduszek nie wysyłam . < 3

mimo iż ma charakter diablicy , on nazywa ją aniołem .

on był taki niedoskonały , a ona idealizowała go bez końca . < 3

Dla Ceibie wymyślę nową literkę alfabetu . < 3

Wiesz że zajebiście się czuję z Tobą .? ; *

Zapalę jointa , bo kurwa za mocno Cię kocham .

ej , ziom ogarnij to , że Cię kocham .

Potrzebuję Cię tu teraz . ♥



Pisała - Dośka .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz