Łączna liczba wyświetleń

środa, 20 lipca 2011

Trzydzieści ; Notka Rajci;D

Próbuj wykorzystać tą szansę może to właśnie ta ?


życie płakało.. dali mu zabawkę - człowieka. teraz się nim bawi.


-Powiedz mi -ale co -jak ty to robisz-Nigdy nie mowie nigdy

"Człowiek kocha albo nie kocha, i żadna siła na świecie nie ma na to wpływu. Możemy udawać, że nie kochamy. Możemy przywyknąć do drugiej osoby. Możemy przeżyć całe życie w przyjaźni i wzajemnym zrozumieniu, założyć rodzinę, kochać się każdej nocy i każdej nocy mieć orgazm, a mimo to czuć wokół żałosną pustkę, wiedzieć, że czegoś ważnego brakuje."


To był jej świat.Tu czuła się u siebie.


Rodzisz się jako oryginał.. Nie umieraj jako czyjaś kopia.


bo ktoś zrobi coś , żebyś już nie był .takie życie, niestety .


Bo dla mężczyzny jak obliżesz tylko swoje usta to już na Niego lecisz, a nie zauważa tego, że po prostu pozostały Ci kropelki napoju wcześniej pitego.





Jaram się tobą jak moja siostra nowym telefonem<3;*





krótko mówiąc : chuj w dupe wszystkim pozerom .


żaden człowiek nie powinien być traktowany przedmiotowo .


Samotna wśród ludzi, którzy myślą"ona nigdy nie jest sama"...





Ta beznadziejność mnie przytłacza. Nie jestem w stanie zrobić nic, co nie pozwoliłoby Ci mnie zostawić.



zobaczył ją w parku, na kolanach dzieląc kolejną kreskę, podszedł do niej zrzucił to co było na ławce odwrócił się i odszedł. a ona? ona wyciągnęła kolejnego bońka, wysypała, wzięła do ręki stuzłotówkę i wciągnęła całą zawartość tego woreczka. 







Na temat zycia wiem tylko jedno : trzeba z niego korzystać, póki można. Trzeba wszystkiego spróbować, żeby później mieć co wspominać, żeby powiedziec swoim dzieciom ze ich matka nie była nudziara. Z życia trzeba korzystać! 





Nie mogę zasnąć za oknem płacze deszcz To do Ciebie wiesz Czy mnie pamiętasz?


powoli przyzwyczajam się do Twojej nieobecności.







Lubię postępować idiotycznie, popełniać błędy, budować przeszkody, toczyć sobie kłody pod nogi. Kretynki tak mają.





Ale okazywanie miłości, jak potem zrozumiałam, to coś więcej niż dwa słowa wymamrotane przed zaśnięciem. Miłość trzeba bez ustanku podsycać , pielęgnować choćby drobnymi codziennymi gestami.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz