Łączna liczba wyświetleń

sobota, 2 lipca 2011

Cztery ; Fragmenty Hip-Hop i Reggae

Daj Na Luz Zwolnij Puls - Rastamaniek

mała
nie potrafię nadziwić się pięknu twego ciała
kiedy wszędzie cisza w tobie i tak siedzi hałas
słyszałem twój uroczy śpiew nawet gdy spałaś

Rastamaniek


twoje ostre zęby szarpią moją koszule na strzępy
koleżanko- Rastamaniek





Nie poddawaj się, nie wszystko stracone,
może to co ma oblicze złe, pokaże dobrą stronę.
Nie poddawaj się, nie wszystko przepadło,
wspinaj się tu na górę, a nie spadaj tam na dno.

Rastamaniek






Odnajdź to, co da tobie spełnienie.
W moim wypadku to jest tej muzyki brzmienie.
Ono we mnie, daje je tobie tu, wiec bierz je do ucha i serca człowieku. 

Rastamaniek




Nigdy nie poddawaj się ludziom, których nie trawisz,
bo taka wibracja potrafi mentalnie zabić.

Rastamaniek






Daj na luz, weź się zchillout-uj,
Daj na luz, na spokojnie człowieku.
Daj na luz, niech to płynie z Twoich ust.
Daj na luz, a wyjdzie Ci to na plus.

Rastamaniek




Dziewczynko nie płacz,że rozmazał ci sie make-up,
Bez make-upu jesteś jeszcze piękniejsza,
Naturalna na 100% przede wszystkim,
Dałaś na luz rain the beauty, to się liczy.

Rastamaniek




Optymista-wiadomo co to znaczy,
Nie chce mu się iść do szkoły to idzie na wagary,
Chilluje się, a gdy przychodzi moment ciśnienia,
Śle w niebo Bless Ya i rozbija temat.
Ja również miałem dzisiaj mieć stopke,
Ale już o piątej przybiłem piątke z dołkiem.
Było całkiem dobrze,dlatego nie żałuje.
Dałem na luz a później napisałem ten numer.

Rastamaniek;DD


2. Spokojnie, wszystko płynie własnym rytmem,
Powolnie,wiele wspomnień powraca do mnie.
Odrzucam negatywne rozkminki,
Wyrzucam z dyńki problemy i spinki.

Rastamaniek




Też weź człowieku zrób sobie wolne.
Uspokuj swój świat,który rozpętał wojne.

Rastamaniek


Choć dla mnie największy relaks osobiście,
To czysty doping z grubym chajsem w asyście,

Rastamaniek






Każdego dnia, dziękuję Bogu za to, że Cię mam,
Za to, że jesteś przy mnie bym nigdy nie czuł się sam,
Każdego dnia, nadajesz memu życiu nowy sens,
Z Tobą mogę iść po jego kres.

Mesajah


Bo bez Ciebie życie traci sens jakikolwiek,
Bez Ciebie nie mogę nawet w nocy zmrużyć powiek.

Mesajah


Każdy dzień i każdą noc chcę być tylko przy Tobie,
Jesteś dla mnie najpiękniejszą, najwspanialszą z kobiet.
Więc kochaj mnie nie tylko dla przyjemności,
Z Tobą chcę być już do końca, aż po sam grób.
Ja Tobie oddaję się w całości i zrobię dla Ciebie ile tylko będę mógł.

Mesajah




Hip-Hop;DD


W kraju demokracji ciągły brak stabilizacji
Mówisz że nie mam racji siejesz ziarno prowokacji?

Hemp Gru Feat Peja




Kolejny ruch wykonuje na życia planszy
Bądź uważny by nie przegapić szansy

Hemp Gru Feat Peja


Pozdrówki dla tych których drugim domem jest puszka
Zważka na usta zważka na ruchy
Zważka bo ściany mają uszy
Rap w oddali i słowa otuchy

Hemp Gru Feat Peja






Matka czeka w domu on nie wraca na kolację
Ty bracie drogi chroń swoje nogi
Od poślizgowych akcji przymusowych wakacji

Hemp Gru Feat peja;DD






 Jest jedna rzecz dla której warto żyć
(hip hop) i nie zmienia się nic, wszyscy 

Peja




Bezustannie patrzyłem na tych którzy się wybili
Bez przerwy śledziłem jak zyskują nowe siły 

Peja


Całe moje życie to jebane wielki dno
Peja;))


Całą moją kasę szybko przepierdalam w kanał
Pejaa




Wasze życie niepodobne do mojego
Ja opowiem wam o swoim nie pytajcie dlaczego

Peja


To PDG, nie zrozumiesz jeśli nie masz gustu
Słoń


Pamiętasz dojrzewanie? Niezapomniany klimat
Pierwsze balety, amfetamina i tanie wina

Słoń


Blauki spędzone w kinach były całym naszym światem
Pierwsza miłość i pierwszy foch przyjęty na klatę

Słoń;DD






Na pewno znasz takie noce ten destrukcyjny moment
W którym każda myśl waży grubo ponad tonę

Słoń;DDD


Pisała-Rajcia 


Nq:DDD











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz