Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 18 lipca 2011

Dwadzieścia Osiem ; Pisze Rajcia

Teraz twój ruch, ja wyszłam z miłością.! A ty.? *

kocham cię nienawidząc.. nienawidząc cię kocham..

Jeszcze jeden raz spotkać Ciebie <3 ;)

O Tobie myślę... O Tobie śnię... Na sercu wyryte... Kocham Cie

W życiu ważne są tylko chwilE` . . . x33 


Jeśli masz zły dzień nie jest najgorszym dniem... Popatrz na innych.. 

 kiedy patrzysz tak mój niewielki świat nagle pęka w szwach..

Bo życie bez ciebie nie ma sensu... Ta bajka jest bez happy endu... ~


Nie rań serca , co Cię kocha, bo miłości krótki czas. Kochać w życiu można często lecz prawdziwie tylko RAZ .


Bo ja mam swój świat i swoich ludzi w nim..) dziękuję Wam, za to że ze mna zawsze jesteście


Uwielbiam Cię w sposób, którego nie umiem sprecyzować 


Serce moje kocha Twoje, Ty wypełniasz myśli moje. Z Tobą czuje się jak w niebie - bo Ja bardzo Kocham Ciebie! :)


Przyjaciel powinien byc taki sam nie powinien sie zmieniac!!!



Przyjaciel jest aniołem który Cie podnosi gdy Twe skrzydła opadają ~





bóg mnie kocha!?? A czemu wtedy pozwolił mi zostać??..;(

Gdyby Chuck Norris był kobieta nie używałby tamponów, tylko śpiworów.

Bo ja kocham cię Ale ty Powiedziałaś mi NIE Więc ja Obracam się;)




nq

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz