Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 4 lipca 2011

dziesięć ; miłość szczęśliwa .

Przy Tobie moje niebo jest z dżemu jagodowego i białej czekolady Milky Way'a . < 3

Przy Tobie potykam się o moje fioletowe sznurówki . ♥

chociaż pierdole różne farmazony to wiedz że Cię mocno kocham . < 3

Mam słabość do chipsów , tymbarków i czekolady. Ale wszystkie te słabości razem wzięte , nie są taką słabością , jak moja słabość do Ciebie . ; *

Kocham pana i radzę panu przyjąć to do wiadomości . x 33


bezczelnie stałeś mi się powietrzem , wiesz .? ; )


Najgorsze rzeczy robi się po pijaku. Wyobraź sobie człowieku , jaka musiałam być najebana gdy się w Tobie zakochałam . ! ; **


siedząc w wannie , spowiadam się .. pralce z miłości do Ciebie . < 3


nasza miłość jest nielegalna . ♥


Tego ranka pragnęłam kanapki posmarowanej jego uczuciem , popijając herbatę z ekstraktu jego czułych słów , myślami będąc przy nim . < 33


Olejmy wszystko , liczy się tylko to co robimy teraz. Ty jesteś blisko więc mogę nawet dziś umierać . < 4 - 1 .


Pisała - Dośka . ^.o

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz