Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 10 lipca 2011

Siedemnaście ; Śmieszne

masz zęby jak żołnierze co drugi padnij a co trzeci wystąp

Masz humor równy dezorientacji orangutana wystrzelonego w kosmos....

Milcz jak do mnie mówisz.! xD 


JP-na 50%, bo troche sie boje ) 


Wydaje Ci się że jestes mądry ? Tak ! Wydaje Ci się ;D

Uderz się w czoło a będzie ci wesoło ~


Zamknij oczy. to nie będzie Cię widać. ;-) 


Polak nie kaktus pić musi. 

Opis w remoncie...xDD ~


Wrazie pożaru czytaj dalej... WRAZIE POŻARU IDIOTO! ;D

Gdy byłeś mały zapaliła ci się kołyska, a ojciec gasił cię łopatą:P

JP-jestem popularna :D 

Trochę pianki trochę kleju i włosy stoją jak na żelu :D

Dlaczego nietoperze śpią do góry nogami. ? - Bo boją sie przeciekania.

masz problem? zadzwoń! nie masz numeru? masz problem! ~


Grzeczne Dziewczynki Idą Do Nieba, A Niegrzeczne Mają Raj Na Ziemi ;D

Miłość to ból - stwierdziła małpa, całując jeża ;P 


chcesz zobaczyć najgłupszego diabła? zobacz się w lustrze

Zamknij przeciąg bo okno... Grozisz mi? 


żal mi jednego - mojego starego !

Więc chodz walnij mnie deską raz żółtą a raz niebieską;)

piwo to moje paliwo 


Moja mama jest kochana kiedy piję wódkę z rana xD 


99% debili przeczyta ten wpis trzymając rękę na myszce, nie zdejmuj ~


Mamo gdzie tato a mama za sałatą ~


a ty smarujesz masło chlebem ~




Oko za oka ząb za ząb, to czemu dupa za pieniądze? ;DD 


Gadu mi się zepsuło... Jak ktoś wie jak naprawić to pisać na gg!

Procesor mi się pali! Idę po gaśnice! Zaraz wracam! 


Gdy ci smutno jest ogromnie-weź pół litra i przyjdź do mnie.

Muszę Ci powiedzieć, że Twoja komórka jest znacznie bardziej seksowna ~


Twoja stara dzwoni na policje przez domofon 


Pisała Rajcia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz