Łączna liczba wyświetleń

piątek, 15 lipca 2011

Dwadzieścia cztery - notka Dośkii . ^. -

- wiem , że oglądasz brzydulę.
- przecież wiesz , że nie mam telewizora.
- ale masz lustro .


papierowe słońce , naklejone chmury i udawane szczęście.

i kurwa jakbyś poprosił mnie , żebym nalała Ci wody z grzeczności , dojebałabym tam zmywacza do paznokci .! : d

Kocham męskie perfumy , t-shirty i za duże bluzy . ♥

Tylko z przyjaciółką można gadać o wszystkim i niczym . Oglądać debilne filmy , obrazki i śmiać się z tego do upadłego.  Jest tutaj zaklęta pewna magia , której nikt nigdy nie zrozumie . ; *

nie chce być normalną nastolatką . pierdole przeciętność.

 Bóg pokarał innych na przykład głupimi braćmi czy siostrami , a mnie nieszczęściem w miłości , bo rodzeństwo mam zajebiste . ♥

Jesteś cwelem , jesteś zerem , jesteś chamem i frajerem . Jesteś nikim , jesteś ciotą i po prostu idiotą . Jesteś fiutem , jesteś szczylem , imbicylem i debilem. Jesteś wstrętny , jesteś nudny , obrzydliwy i paskudny. Intelektem też nie grzeszysz , twoje ego oczy cieszy . Jesteś podły , jesteś draniem , lecz to tylko moje zdanie .Po tym wszystkim , co zrobiłeś , dojdź do wniosku . . . jak ty żyjesz .?! Tylu ludzi okłamałeś , sam się również oszukałeś . Jednak przynać chyba muszę , że uczucia w sobie duszę . I to tylko moja wina . . . pokochałam skurwysyna .


Zakochana para , której nikt nie widział więcej . Został tylko napis " Love Forever " pod ich zdjęciem .


wypierdalaj kotku , whiskas się skończył .!





Kocham tą nute . < 3 Reggae .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz