Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 5 lipca 2011

Dwanaście ; Smutne

Życie jest żałosne Gdy miłość się rozpada Kocham Cię:*


Jest 365 dni w roku,a ja oddałabym wszystkie za jeden spędzony z tobą.

Nienawidzę ciebie tak jak inni nienawidzą mnie;D

Nigdy nie przestawaj się uśmiechać nawet jeśli jesteś smutny;))

Uwięziona w  własnych marzeniach;**


Czasem myślę , że moje życie niema sensu;((


- Nie płacz ... - Nie płaczę. - Przecież widzę ! - Zdaje Ci się ...

Łatwo jest powiedziec coś głupiego trudniej by ktoś o tym zapomniał ;(

Życie jest do dupy .Nie życie jest piękne. Lecz ludzie są podli;((


Czemu zawsze musi być tak trudno


Ciężko jest powiedzieć tobie słowo Kocham ... Bo potem muszę szlochać;((((


Zostałeś moim najgorszym wspomnieniem


Kochać a być kochanym to dwie różne rzeczy;((


Kocham cię a ty jak zwykle mnie Olewasz:((


Czasem lepiej mieć przyjaciela niż przyjaciółkę;((


Jest 365 dni w roku,a ja oddałabym wszystkie za jeden spędzony z tobą. 


Kocham cię Lecz ty odchodzisz choć czujesz to samo; (


Czemu zawsze musi byc tak trudno


Powietrze nie pachnie jak malinowa mamba; //;(


Lubię deszcz do na deszczu nie widac mych łez


Człowiek zaczyna rozumie jak zaczyna tracić 


To były marzenia które nie są do spełnienia;*


"Serce oszukało mnie" już nikomu nie uwierze; //


To co kochałam odeszło zostały tylko łzy i zmartwienie;((


Upita łzami Naćpana wspomnieniami;((


Między mną a tobą nic niema to tylko chwilowe zauroczenie; //


To mój książę ale nie w tej bajce; /


Jeżeli mam upaść to dotknę dna z gracją




Pisała - Rajcia;DD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz