Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 26 lipca 2011

Trzydzieści Jeden ; Notka Rajci;D

 chłopak jest jak Biedronka , nudny i wypłowiały . ;**

"Śmiej się tak jak tylko dzieci śmieją się
Żyj tak, jakby tu było niebo..\'\'


Mój DROGI Mój MIŁY TYŚ MI ŻYCIE SPIERDOLIŁ!
WIATR ROZJEBAŁ LIŚCI KUPĘ! WYPIERDALAJ Kij CI W DUPĘ!




\" Kiedyś chcę usiąść w fotelu,
spojrzeć wstecz i usnąć...
Niczego nie żałować,
wtedy będzie już za późno...\"




Najwyraźniej trzeba coś stracić żeby uświadomić sobie jakie to tak naprawdę jest ważne...;(



Serduszko mnie boli i nie przestaje...


Czasem zastanawiam się co jet gorsze to że cię KOCHAM czy to że ty nie zwracasz na mnie uwagi :((

60 sekund smutku, odbiera Ci minutę szczęścia...



Pokochałam Cię jak nikogo i nigdy, a ty mnie zraniłeś jak każdy i zawsze.;(


Kocham Cie, Ty o tym wiesz ale masz to gdzieś


Skończyć coś, co trwało wiecznie..To tak jakby zmarnować całą przeszłość...


dlaczego lubię oglądać house\'a ? bo tylko tam ludzie mają większe problemy niż ja .

Jabłko spadło mi na głowę ,więc mam pomysły nowe!


Idealna kobieta to taka, która nie wymaga cudów i cieszy się z każdej drobnostki danej prosto z serca.


Widzę Świat Przez Różowe Okulary<3




Któregoś dnia przyjdziesz i powiesz, że się zmieniłam. Ja tylko wybuchnę śmiechem i odpowiem, że po prostu nie jestem już Twoja.



Włosy niszczę farbą, wątrobę wódką, płuca fajkami, a serce Tobą .





Wydaje ci się że mnie znasz??
Masz rację ! wydaje ci się!!...
Znasz mnie na tyle na ile sama ci pozwolę...




Nie rań mnie więcej, ja i tak nie mam już czym płakać.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz