Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 4 lipca 2011

Dziewięć ; Puste Panienki;))

czasami gdy z nią gadam, mam wrażenie jakbym rozmawiała ze Stefani z pierwszej miłości.


ciekawi mnie ile tapety by Ci odleciało, gdyby tak podejść i mocno tupnąć nogą.


brzydkie ryje i pasztety nakładają w chuj tapety.



wpisz w google 'dziwka' i poczytaj kilka słów o sobie.

ja w wieku 12 lat traciłam mleczne zęby, a nie dziewictwo, dziewczynko.



faceci postrzegają dziewczyny jako dziwki, które tylko należy przeruchać i zostawić, a to wszystko przez takie kurwy jak ty.


ale naprawdę chuj obchodzi mnie to, że on jest twój i cię kocha. za co kurwa? za twoją piękną mordę albo język? wiesz, noł problem. w mordę mogę ci wyjebać tak, że żadna operacja plastyczna ci nie pomoże, a język w każdej chwili mogę obciąć. no i wtedy automatycznie jego uczucie zniknie.


gratuluję dziwko, jest twój.


Nie Księżniczko nie jesteś taką jaką sobie siebie wyobrażasz 


a Ty co? zatrudniłaś się w firmie ogólno-budowniczej, że tyle tapety masz na mordzie?


pamiętajcie o magicznych słowach : proszę, dziękuję i wyjazd dziwko.



Jesteś taka sztuczna że barbie robi się zazdrosna;))




Kupiłam  globus to wiem co to Ameryka i panowanie nad światem dziwko!!


Z Ciebie Jest największy plastik!!


Ty kurwo! dajesz dupy za talerz zupy i co łyso ci!


oglądam Red Tube, więc wiem co to miłość, dziwko.


Po Huja mi twoje marne "siema" jak potem obrabiasz mi dupe.Dziwkoo!!!!


Jesteś plastikowa jak Meble w Ikei


a to, że jesteś zwykłą kurwą, trzeba nagłaśniać, abyś to w końcu zrozumiała? 


Jesteś suką i suką zostaniesz nie łudź   sie ze będziesz inna;DD


i mój śmiech, gdy dowiedziałam się, że kochasz największą kurwę, którą znam.


i wczoraj do mnie napisałeś. z jakiego powodu? miałam się odpierdolić od twojej 'księżniczki-kurwy'


Dziwko nawet tapeta nie zmieni tego że jesteś brzydka twoich pryszczy nawet tapeta nie zakryje ;DD


Chciaż byś przerobiła swoje zdjęcie na PhotoShopie nawet jak przerobisz to photoshop nie zakryje twoich pryszczy!!:DD




Dobra nie są idealne ale spoko...


Pisała-Rajcia;DD

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz