Łączna liczba wyświetleń

sobota, 16 lipca 2011

Pisze Rajcia;))

Odwiedziła mnie policja w domu więc wiem co to  darmowe taxi dziwko


Nienawidzę  takich sztuk , to naprawdę podłe
Znajdz sobie własnego chłopaka i odczep sie od mojego
nie mój problem że jesteś plastikiem i nie masz chłopaka!


Kurwą jestem i żadna latarnia nie jest mi obca  Tekst Słodkiej.... Tu wpisz imię suki;}}


Ceni się wysoko spuść się jej na oko





`suko. prędzej czy później to cię zgubi. jednemu mówisz kocham, a piszesz smsy z drugim!

''dla niego jestes zwykla suka, supersztuka z pubu, on kocha tylko ciebie jak mu dajesz po ciemniaku''

` Goń się szmato, cycki wypchane watą

` wiesz czym sie rozni kobieta od szmaty.?
tym, ze kobieta sie szanuje. 



- Ładny stanik ^^
- Dzięki...
- Fajnie by wyglądał na podłodze ^ ^
- Spoko, jutro Ci go przyniosę, będziesz mógł go rzucać ile chcesz.



- dawaj mi browara!
- a może użyłbyś magicznego słowa?
- czary mary dawaj browary!



- dlaczego jesteś hot?
- bo moja mama jest hot, mój tato jest hot i wszyscy w rodzinie są hot. Nie miałam innego wyjścia i ja też jestem hot :D




- Mogę Cię pocałować?
- Nie.
- Dlaczego?
- Bo jesteś złodziejem.
- Ale jak?
- Ukradłeś mi moje pytanie. ;-)

zacznij jeść makijaż, to może będzie cudowna w środku, dziwko.





Wiesz czym różni się szmata od kobiety? Tym że kobieta sie szanuje


ej, niunia, majtki w misie wychodzą Ci spod spódniczki. ;D





Raz da i już gwiazda


Możesz zamknąć swój dzienny teatrzyk i tak nikt na ciebie nie patrzy


Byłam zagranicą więc wiem co to luksus dziwkooo


Dbam o to żeby te fałszywe osóbki miały o czym plotkować



Oglądam "Plotkary" więc wiem co to plotka dziwkoo


Mam nk więc wiem co to słit focie dziwko











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz