Łączna liczba wyświetleń

środa, 6 lipca 2011

trzynaście ; dialogi .

- jesteś szmatą !
- a ty co , może mop .?

- dlaczego nie odbierałaś telefonu .?
- bo tańczyłam do swojego dzwonka .

- obiecaj że w przyszłości zaprosisz mnie na swój ślub.
- obiecaj że przyjmiesz zaręczyny .

- ej będziesz ze mną chodzić .?
- nawet pobiegać mogę jak chcesz .

- czemu tak się uśmiechasz .?
- bo mam powód do szczęścia .!
- jaki .?
- zaczyna się na " T " a kończy na " Y " . <3

- zamknij oczy i policz do 10 . Jeśli mnie znajdziesz , zostanę z Tobą na zawsze .
- 1 .... 2 .... 3 .... (..) .. 10 . Szukam! ej , nie schowałaś się . 
- wiem . 


- Za co mnie kochasz .?
- za nic . 
- Jak to .? za coś przecież musisz mnie kochać . 
- Gdybym kochał za coś , znaczyłoby że kłamię , a skoro kocham za nic , znaczy że kocham za wszystko .


- jakiej muzyki słuchasz .?
- reggae.
- nie widać po Tobie . 
- taa. bo to nie jest na pokaz , wystarczy że ja to czuję . 


- Widziałam dziewczynę . Miała śliczny uśmiech , tylko ..
- Tylko co .?
- Jej oczy były najsmutniejsze na całym świecie .


- wiesz co jest najstraszniejsze córeczko .?
- co .?
- kiedy mając 15 lat jestes tak strasznie zakochana , ale boisz się zrobić pierwszy krok i czekasz aż On go zrobi , ale się nie doczekasz . Po dwudzistu latach spotykacie się i okazuje się , że On był w Tobie szaleńczo zakochany , ale bał się odrzucenia .


- Dzień dobry , kocham pana . 
- Do widzenia Pani , kocham inną . 


- wychodzisz gdzieś skarbie .?
- tak mamo , idę na spacer .
- to powiedz temu spacerowi , żeby za pół godziny odprowadził Cię do domu .


- jesteś cudowna .
- cudowna to jest woda z Lichenia ..


- masz w sobie to coś ..
- no wiem , tampona . xd


- kocham cię . . .
- grozisz mi .?!


- kocham Cię ..
- Co .?
- sorry , już mi przeszło .


- Dlaczego za mną idziesz .?
- Chciałem Ci tylko powiedzieć , że Cie kocham .
- Widocznie nie poznałeś jeszcze mojej przyjaciółki .
- Jakiej przyjaciółki .?
- Jest ode mnie ładniejsza i mądrzejsza , stoi za Tobą .
- Ale tu nikogo nie ma.
- Widzisz , gdybyś mnie kochał , nigdy byś się nie odwrócił .


Pisała - Dośka . ^.-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz