Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 14 lipca 2011

Dwadzieścia Trzy ; Pisze Rajcia:DD

pamiętam tylko jak odszedłeś, ostatni raz muskając wargami mój policzek. nie mówiąc nic, z powagą patrzyłeś na mnie jak na idiotkę, która dusiła się łzami, bo nie mogła ogarnąć płaczu i tego cholernego bólu serca. ta idiotka do dziś wierzy, że jeszcze kiedyś wrócisz, wiesz ?





Kiedyś zrobię miłosne show, zaprosze do niego Ciebie. Będziesz musiał wybrać swoją dziewczynę. Ale przed tym założę Ci przepaske na oczy. Będziesz wybierał po rozmowie. Z którą najlepiej się dogadujesz. Jestem pewna, że wybierzesz mnie, a nie ją. Bo wygląd to nie wszystko, skarbie./niewchodze






kiedyś spotykało się dziewczyny co potrafiły gotować, jak ich matki. teraz spotyka się dziewczyny co potrafią chlać jak ich ojcowie.





kochanie.. nie wiem czy to twój styl czy charakter, ale jebie mi tu plastikiem. ;D
obrazki, zdjecia buty


żeby zmyć tą warstwę tapety, musiałabyś szorować twarz przez pół dnia gąbką drucianą.



171737trampyksiezniczkiyr7.jpg


słuchałam Grubsona, więc wiem kto to mistrz, dziwko.


oglądałam atomówki więc wiem jak pokonać zło, dziwko.


ładna dupa cię w życiu nie ustawi, przydałaby się jeszcze osobowość.


uwierz lala, Ciebie bez wulgarnych epitetów na da się opisać.
10403515541088d3bb8e35205d0ddgp8.jpg


Bo życie bez ciebie nie ma sensu... Ta bajka jest bez happy endu... 





Doceń to co masz, walcz o to czego pragniesz... 


bo czasami nawet ulubione lody, najśmieszniejszy film i najrytmiczniejsza muzyka nie poprawi humoru.





Mało osób zdaje sobie sprawę, jak głupi średnik z gwiazdką może cholernie uszczęśliwić.



Te wasze "wolę" - ja szczerze pierdolę.



Według własnych zasad a nie jako zabawka;DD



Mieć na biurku czerwony guzik, wyłączyć nim niektórych ludzi...



 postanowiłam powiedzieć Ci wszystko, ale ten wzrok po raz kolejny sprawił, że przeszłość stała się nieważna. liczyło się tu i teraz.


Moja Opinia nie do pobicia jestem księżniczką nie do pobicia 



artystycznie rozpierdala mi się życie



Jestem Sobą reprezentuje człowieka



Jestem Szczęśliwa!! Prawie robi wielką różnicę 



Nie oceniaj mnie dobrze wiem kim jestem;DD



Nq


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz