Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 14 lipca 2011

dwadzieścia dwa . notka Dośki . ^^

- Jesteś wyjątkowa , słodka , jedyna w swoim rodzaju i kocham Cię .
- A ty masz fajną bluzę .  ^^

Zamroziłam danonki w lodówce , więc wiem co to znaczy robić loda , dziwko . !

nie wpierdalaj mi się w sny , tylko zajmij się czymś porzyeczbym . nie wiem , śmieci wynieś .


Nie ma nic " na zawsze " - życie pożycza , nie daje .

Dzieciństwo - kończy się wtedy , gdy zaczynasz robić rzeczy , o których nie powiesz rodzicom ..

W trakcie rozmowy z nim często pisała ' zw ' , bez skutku czekała aż zorientuje się że nie chodzi o "zaraz wracam" tylko o "zostań wiecznie".

On zaczyna się śmiać i mówi - prima aprilis . No więc Ona napluła na Niego i mówi - śmingus dyngus . To On zgasił jej papierosa na czole i mówi - popielec. To Ona chwyciła go za gardło i mówi - zaduszi . : d






myślę , że nasza relacja wejdzie na wyższy szczebel , na wyższy level , crazy love forever ..


Miała rozmazany tusz , czerwone usta , rozszerzone źrenice a jej ręce drżały jak nigdy dotąd , stanęła w deszczu na środku ulicy i zaczęła krzyczeć , że miłości nie ma . Ówcześnie czytając sms'a , zakończającego jej związek .

A dziś ? uśmiecham się tylko emotikonami .

Gdyby nasi rodzice wiedzieli , co robimy w szkole , nie pozwalaliby nam tam chodzić . : D

Wkurwiasz mnie już jak poniedziałkowy budzik .

rzuć wszystko , pieprz odległość i chodź mnie przytul . ; *





Lubie , gdy poznaję kogoś nowego i okazuje się , że ma tak samo najebane w głowie jak ja .

uwierz , że Ciebie kocham bardziej niż czerwone m&m ' sy .

kocham te Twoje spojrzenie w stylu " no chodź tu do mnie " . < 333

dobra , koniec imprezy . wypierdalaj z mojego serca .

Czasem nawet nie mam ochoty nawet rzęs pomalować .

a Actimela piję z myślą że ochroni mnie przed frajerami .

Szał pustych laleczek i egoistycznych Kenów , w sklepie z zabawkami zwanym potocznie ' życiem ' .

< 3 .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz