Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 12 lipca 2011

Osiemnaście ; mix .

Jesteś bardziej pojebany niż stylista Lady Gagi .

chodź ! pobawimy się powietrzem ! . < 3

Wszystko czego chcę , to być Twoją codziennością .

Z dedykają dla pierdolonego księcia , który spiepszył życie kolejnej księżniczce ... Brawo kurwa !

Ta świadomość że inna dziewczyna wpatruje się teraz w Twoje ciemne patrzałki , rozpierdala mnie na cząsteczki elementarne . !

A jeśli kiedyś będziesz chciał odejść to złapię rękaw Twojej bluzy i nie puszczę go za nic . Za bardzo jesteś mój .

Dzień pod tytułem ; mam wyjebane i jestem szczęśliwa .

kiedyś trzeba postawić kropkę i zacząć od nowa .

- skąd masz mój numer .?
- z wikipedii . wystarczy wpisać najzajebistszy facet na świecie . ;)

wziął sobie krzesło i siedzi w mojej głowie . pff. cwaniak . ^^

Wakacje . Słońce . Upał i takie tam . A ja siedzę w domu  oglądam ' jak umyć jerza ' . Już widzisz co się ze mna dzieje jak nie ma Cię przy mnie .?

- czemu go kochasz .?
- a czemu oddychasz .? < 3

Byłam dziwnym dzieckiem . Nie chciałam jeżdzić na zakupy , ubierać lalek Barbie czy piec ciasta . Kochałam jeździć na deskorolce , strzelanie pistoletami na kulki i bitwy z chłopakami .

Dresiarze to bardzo mili ludzie , już parę razy pytali się mnie czy mam jakiś problem .

Ty = warunek mojego szczęścia .

Książe , kiedy znów podejdziesz pod moją wieże to przypierdolę Ci doniczką . Obiecuję . !

Nie piję , nie palę , nie przeklinam ... Kurwa , papieros mi wpadł do piwa . ; D

pójdźmy się najebać , to jedyne racjonalne wyjście .

mianownik : chłopak .
dopełniacz : chłopaka .
celownik : chłopakowi.
biernik : chłopaka .
wołacz : O , ty jebany skurwielu.

Nie umiem przezyć chociaż jednego dnia bez wypowiedzenia Twojego imienia .

Czy kierujesz się sercem czy rozumem .. i tak nieustannie myslisz o tym frajerze.



Pisała - Dośka . ^ . -

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz