Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 19 lipca 2011

Dwadzieścia Dziewięć ; Notka Rajci;DD

kochała go, pragnęła z całego serca, ale mimo wszystko był sukinsynem, któremu nie należała się nawet odrobinka uczuć.


nazywam Go szczęściem , chociaż to on przynosi mi największy ból.


Czasem miłość jest nietrwała... ale ta miłość jest bardzo trwała...


możesz krzyczeć. możesz się fochać nawet pięć razy dziennie. możesz być tak wredny jak zawsze. możesz wychodzić z kumplami na piwo. możesz spać od ściany. możesz brać większą połową kołdry dla siebie. możesz zabierać mnie na spacery w deszcz. możesz wiecznie siedzieć w tekstach i bitach. możesz dzwonić raz na trzy dni. możesz całe dnie przesiadywać na ławce. ja to wszystko zniosę, ale obiecaj mi , że będziesz - ok ? 


Gdybym płakała przyszedłbyś, przytulił i pomilczał godzinę,a na koniec zapytał czy wszystko okej? A wtedy ja bym krzyknęła i powiedziała,że nic nie jest okej, a wtedy Ty byś powiedział, że wiesz.


co z tego że jest okey , skoro żadne nie ma odwagi pierwsze się odezwać .


dwukropek i gwiazdka , takie gówno, a cieszy . 


obiecuje Ci, że kiedyś będziesz chciał wrócić, ale wtedy będzie za późno


Gdybym płakała przyszedłbyś, przytulił i pomilczał godzinę,a na koniec zapytał czy wszystko okej? A wtedy ja bym krzyknęła i powiedziała,że nic nie jest okej, a wtedy Ty byś powiedział, że wiesz.


\\
Być jak ptak i unosic sie w twoich dłoniach ~


Najbardziej żałuje że niczego Nie żałuje ;D

Kiedy szczęście zamyka drzwi trzeba się pchać przez okno!!!

Moge być Twoim aniołkiem. Chcesz? ;P 


'Tylko artysta potrafi zrozumieć sens ciszy' 


co z tego że jest okey , skoro żadne nie ma odwagi pierwsze się odezwać .


Brak słów też wiele mówi ~


naćpałam się Twoimi perfumami . < 3


`Jaka to różnica czy wstanę czy nie...kur*a, ja pierd*lę..`


Bawisz się uczuciami jak dziecko klockami budujesz rozwalasz i szybko spierdalasz.! ;( .


Tęsknisz za Nim? Nie po prostu lubię patrzeć przez okno.



`przechodzą mnie dreszcze gdy mnie dotykasz.czyżby to coś oznaczało?


"Co boli? to, że musisz tkwić bezczynnie, faktów niewoli w wiecznym memento mori." - Eldo.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz