Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 3 lipca 2011

siedem ; mix .

wierzę , powietrze dobrze Ci zrobi .

Zniknęła jak kropla w oceanie szczęścia .

Przekroczyłam gracnicę szczęścia .

nie potrafię patrzeć na świat jak na kolorową tęczę . ; |

Jak mała dziewczynka , mam ochotę zrobić obrażoną minę i tupać nogami .

Jestem wczorajszym dniem , twą niedokończoną przyjemnością .

Sama . Absolutnie sama .

Uśmiech za uśmiech - taka wymiana . ; )

Ja nie spoważniałam . Ja po prostu nie mam już powodów do radości.

W filiżance czarnej kawy , szukam kolorów życia .

uśmiech i do przodu , no . !

Pachnę lansem , skarbie .

Pierdolę Was . Ale uśmiechajmy się do siebie . To takie sympatyczne .

nastolatki wszystko robią na przekór . nie zakładają kurtki gdy jest zimno , piją alkochol gdy nie wolno . nawet facetów kochają ' nie tych '  .

gra podtekstów , dwuznacznych gestów .

Ja będę twoim ' Kochaniem ' a ja Twoim .. Zgoda .?

Wybacz , już mnie nie jarasz . ; )

Nick to nie imię . Świat to nie matrix. Nie pozwól się wylogować .

Będziesz moim Sidem a ja twoją Nensi . Założę różową sukienkę i pobawimy się w dirty dancing . < 3


Moje dzieło to wyżej . : P Ale stare w chuj . xd

*** .


Pisała - Dośka . ^ . ^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz