Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 3 lipca 2011

sześć ; miłość nieszczęśliwa .

Odpływam w nieznane wody. Zabiorę Cię ze sobą i zostawię na bezludnej wyspie. Tam nikogo nie skrzywdzisz..

Powodzenia na nowej drodze życia z tym plastikiem , trzymam za Was kciuki i mam nadzieję , że wybranka Twojego serca nie rozpuści się pod wpływem wysokiej temperatury na solarium . 

Wszystko wali mi się na głowę a Ty dostarczasz jeszcze efektów specialnych .

Kiedyś myślałam ze mi na Tobie zależy .. ale.. kiedyś myślałam też że gdy nie zjem obiadu to porwą mnie kosmici . . . No wybacz . !

Powiedz jej , jak bardzo ją podziwiasz . Kiedy się martwi przytul ją mocno . Wybierz ją spośród innych . Baw się jej włosami . Zdobywaj ją . Po prostu rozmawiaj z nią . Opowiadaj jej dowcipy. Podaruj jej kwiaty bez powodu. Trzymaj ją za rękę . Pozwól jej zasnąć w Twoich ramionach. Pozwól jej się wykrzyczeć , a potem ją pocałuj. Powiedz , że pięknie wygląda . Jeśli jej smutno , zostań z nią , nawet jeśli nic nie mówi . Patrz jej w oczy i się uśmiechaj. Cmoknij ją w czoło. Tańcz z nią , nawet jeśli nie gra muzyka . Pocałuj ją w deszczu. A gdy się zakochasz - powiedz jej to .


Bo tylko kobieta potrafi ujrzeć w prawdziwym skurwelu kogoś idealnego , z kim chce być do końca życia .

Chciałabym móc zobaczyć Cię w moich drzwiach z łobuziarskim uśmiechem i artystycznym nieładem na głowie , mówiącego " cześć " jak gdyby nigdy nic .

Skurwielu , jeszcze zobaczysz jaką umiem być sexi laską , tyle tylko , że kolejnej szansy nie dostaniesz .

me + you = error !

jesteś mistrzem w ; spierdoliłem wszystko .

Skasowałam wszystkie Twoje zdjęcia z telefonu , zmieniłam nazwę kontaktu z : Kochanie , na : Nikt ważny . Tamten dzień był najgorszym w moim życiu . Jednak , mimo wszystko , ja dalej Cię kocham.

Motylki w brzuchu mi zdechły .

Pamiętasz te serduszka na końcu zeszytu od matmy z Twoim imieniem w środku .? To zapomnij bo teraz pokrywa je gruba warstwa korektora . 




+ nowa notka wieczorem , bo teraz się śpieszę do Rajci . ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz