Łączna liczba wyświetleń

środa, 13 lipca 2011

dwadzieścia jeden ; mix .

Chodź , przyjebie Ci całusem . ♥

Nie mów do mnie kotku , bo nie mam czterech łap i nie mruczę . Weź ogarnij .

chcesz upokorzenia .? spójrz w lustro.

Mam wyjebane na to , że komuś nie podoba się moja smutna mina i krzyczy mi bym nie smutała . To co do chuja , mam szczerzyć zęby jak popierdolona , gdy jest mi tak cholernie źle ? śmiało , uśmiechaj się ile wlezie , czując taki ogromny ból w sercu - życzę powodzenia , kurwa .

 - Chcesz ze mną chodzić .?
- Człowieku ! chodzić to można do sklepu po bułki . ♥

Bądź przy mnie . Jak kac po każdym piciu . < 3

Kiedyś spotykało się dziewczyny co potrafiły gotować , jak ich matki . Teraz spotyka się dziewczyny co pofrafią chlać jak ich ojcowie .

Jeszcze raz przez Ciebie popłacze , to kurwa naśle na Ciebie w nocy smerfy i krasnoludki , zobaczysz.

Jak będzie chujowo to się najebiemy i będzie zajebiście .

Tak , tak kolego . Przy Tobie świruję ze szczęścia . < 333

motylki w brzuchu Ci zdechły , czy jak .?

Pisała - Dośka . ^ . -

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz