Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 30 czerwca 2011

dwa ; miłość nieszczęśliwa .

Spokojnie , minie dużo czasu - ale w końcu przestanę zamykać się w pokoju , zasłaniać rolety , izolować od świata , pić hektolitry kawy , drżeć do ścian , płakać do podłogi i spowiadać się sufitowi . Spoko , przejdzie mi . Ale jeszcze nie teraz ..

miłość - to taki szajs , na który choruje większość nastolatek .

Stwórzmy własną stację radiową . Puszczajmy wyłącznie piosenki o nieszczęśliwej miłości .

Promienie słońca wpadające do jej pokoju przez ogromne okno dawały nadzieję na lepsze jutro. Osuszały jej mokre od łez policzki malując uśmiech na twarzy , dawały siłę do dalszej walki . Nie pozwalały się poddać . 

Tak jak w ' dlaczego ja .? ' słychać kropki i przecinki , tak u Ciebie słychać kłamstwa i kłamstewka skurwielu .

bo nadchodzi taki moment , że musisz najzwyczajniej w życiu się rozpłakać .

zainwestuj w uczucia , ziomek . ; (

Przez to że Cię kocham , całe wakacje szlak trafił.

Uwielbiała , gdy przepuszczał ją w drzwiach . Ubóstwiała noszenie jego bluz . Śmiała się z jego opowieści  , jak bardzo wczuwał się w rolę . Lubiła prowadzić z nim wielogodzinne rozmowy . Kochała jego zapach . Przepadała za patrzeniem w jego niebieskie oczy . Chciała po prostu , żeby był .

Tracisz mnie . Centymentr po centymetrze .

- Ciii , słyszysz .? . Coś jakby ' drapanie o drzwi ' . ?
- Nie przejmuj się , to moja miłość . Zamknęłam kurwę w łazience , bo mnie drażni .
Dośka . ^.-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz