Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 11 sierpnia 2011

Trzydzieści Siedem ; Notka Rajci^^


Twoja stara jest taka gruba, że jak stanie na wadze to widzi swój numer telefonu :P



Jak na Ciebie patrzę, to mam ochotę wysłać sms o treści POMOC


Ładne oczy masz, ale nie twarz, zęby jak u słonia a tyłek jak u słonia


Hokus pokus, czary mary, zamiast starej masz dwóch starych.



Wojna ze mną? Gratuluję odwagi, a współczuję głupoty!



Twoja Stara macha w Familiadzie :)



Twoja Stara klaszcze u Rubika



Twoja stara wchodzi do zamrażalnika i tańczy na lodzie.



Dasz mi swoje zdjęcie? Mam ochotę na kanapkę z pasztetem xD




Daj mi swoje zdjęcie, bo moja mama nie wierzy w UFO!



Twoja stara goli nogi kombajnem!





Hulaj dusza, piekła nie ma! Nie wierz w miłość, bo to ściema!



Pijąc pepsi jesteś seksi :)

Fuck It



Hokus-pokus, Czary-mary, Jozin z bazin to Twój stary!!!






Fuckin 'Perfect


fucking Perfect






Bądź wesoły, energiczny, jak wibrator elektryczny!



Nie ma niezrozumiałych kobiet, są tylko niedomyślni mężczyźni... :P




Jaka jest róznica między facetem, a Czesiem? U Czesia widać mózg!




Czy wiecie czemu faceci są wyżsi od kobiet? Bo chwasty szybciej rosną!




90% nastolatek przeżyłoby załamanie nerwowe gdyby Justin Bieber stanął na dachu wieżowca gotowy do skoku, Ty byłabyś częścią 10%, która wzięłaby krzesło i popcorn i krzyczało "skacz!" ;D


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz