Łączna liczba wyświetleń

środa, 24 sierpnia 2011

trzydzieści osiem - notka Dośki . ^^ . < 3

czytając to zmarnowałeś 3 sekundy wakcji .






nie jestem sukowatą pieprzoną księżniczką , nie mam przyjaciela geja i nie palę grubych , tanich papierosów , ale rumienię się na Twój widok . paradoksalnie jestem wulgarna i chyba z każdym dniem coraz bardziej chamska .

on - moje wszytsko . ♥

od dziś wstaję z łóżka , ubieram się , maluję rzęsy tuszem , jem na śniadanie płatki słuchając radia , a później jestem szczęśliwa . bez żadnego ale.





nie jestem idealna , bo nie lubię różowego . nie zachwycam się każdym Twoim golem i nie chodzę za Tobą krok w krok . nie noszę miniówek i wysokich szpilek . nie mam tlenionych blond włosów , a moje usta nigdy nie są pomalowane żadną szminką . nie mam 5 cm. tipsów . mogłeś uprzedzić że gustujesz w pustych panienkach . nie robiłabym sobie nadziei.

ZJEBAŁEŚ . I NIE ZAPRZECZAJ .

nie muszę być nice , pierdole lans .





nie mów że mnie lubisz . lubić to ty kurwa możesz status na facebooku .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz