Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 7 sierpnia 2011

Trzydzieści Pięć ; Notka Rajci^^


Alkohol to twój wróg więc lej go w mordę :D

Stworzył mnie Bóg, bo lubi piękno, Ciebie, bo ma poczucie
Humoru.

Kocham jak to łatwo powiedzieć.

`cenię tych ludzi, którzy wolą charakter niż wygląd. Szkoda tylko że jest ich aż tak mało.; /.

- Nie byłem aż tak pijany!
- Stary. Rzucałeś moim chomikiem krzycząc "Pikachu wyzywam cię".!

Gdyby cierpienie miało uczyć, bylibyśmy profesorami.

, sorry, to nie ma sensu. Na 4FunTv dają nam tylko 10%, że będziemy razem.

- śpisz?
- Nie Qurwa trzymam kredens!. [mm].

- Nie trzeba wszystko...
- Tylko co..?
- Tylko mnie kochaj.

Uwielbiam miejsca, które przywołują wspomnienia.

Czasem tlen nie wystarczy by cieszyć się życiem, do tego potrzeba także miłości, szczęścia i prawdziwych przyjaciół.

Ślepy powiedział głuchemu, że widział, jak szczerbaty odgryzł włosy łysemu.

- Co?
- Gówno.
- Masz na plecach.
- A ty na zębach!.
-: /.

Jestem sobą, a to jest kurwa twój problem że uważasz mnie że jestem mała i nie dość ładna- jeszcze będziesz z tego powodu płakał

Wódka - 25zł. Kieliszki - 5zł. Spojrzenie matki gdy wracasz do domu - bezcenne.

I L♥ve pepsi więc jestem seksi ♥ PP.

Lubię Cię, ale nie na tyle, żeby kochać. Ale jednak nie potrafię nienawidzić... ♥.


Kocham Tą Nutkę<33^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz