Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 18 lipca 2011

dwadzieścia siedem - notka Dośki . ; D

aa. to jest chyba inna bajka , bo potem kucyk zmienia się w czołg i przejeżdża po pieprzonej królewnie .

Już nigdy nie powiesz do mnie , że jesteś zazdrosny o kumpla . Nie pożegnasz się pisząc " kochanie " i nie wysyłając tysiąc buziaków . Nie będziesz życzyć mi słodkich snów a potem nie zapytasz co mi się śniło. Nie będziemy spędzać każdego dnia razem , bez względu na wszystko i wszystkich .Nie będziemy rozmawiać przez kilka godzin co chwilę zmieniając temat i śmiejąc się z samych siebie lub z czegokolwiek innego .Nie pokłócimy się o kolor moich oczu . Nie przytulisz mnie bez powodu . Nie pocałujesz . Nie popatrzysz mi w oczy przy pożegnaniu . Już  nigdy się to nie powtórzy , bo my już nigdy nie będziemy razem ..

Ani ja , ani horoskop ani Wikipedia . Nikt z nas nie wie co do mnie czujesz . ♥

piję oryginalność . jaram szczęście . ćpam szaleństwo .

I nagle Twoje imię stało sie moim ulubionym . < 3

Najgorsze to iść z kimś za rękę nie wiedząc czy on czuje to samo . No bo w końcuu , bajery są teraz na topie.




gdybyś wiedział jak mnie irytujesz - sam byś sobie przypierdolił.

bo wiesz , miłości nie udawadnia się dwukropkiem i gwiazdką .

- kocham Cię .
- dlaczego .?
- Bo tak chciały Biedronki . xD


Kurwa , jak ty mnie kręcisz . : D


- Dzień dobry panu , już pana nie kocham .
- ach , cudownie pani wygląda , jak pani kłamie.


i chuj , ze boli , trzeba zapierdalać dalej , a nie płakać , kurwa .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz